Termene și
condiții de utilizare a Funcției de comandă
Termene
și Condiții de utilizare a Funcției de comandă și plată de analize medicale în
cadrul site-ului
Funcția
de comandă și plată de analize medicale este pusă la dispoziția oricărui
utilizator al site-ului, în cadrul Secțiunii din site purtând
denumirea Shop Online, în vederea plasării unor comenzi
constând în una sau mai multe analize medicale, respectiv pachete de analize
medicale și efectuării plăților corespunzătoare comenzilor plasate, în
considerarea Termenelor și Condițiilor prezentate în cele ce urmează.
I.1.
Funcția
de comandă
și
plată
de analize medicale(denumită
în cele ce urmează ”Funcția
de comandă
și
plată”) –
funcție disponibilă în cadrul site-ului prin care se pune la
dispoziția utilizatorului posibilitatea de a comanda și a plăti analizele
medicale selectate din portofoliul BORRELIA CENTRUM S.R.L.(”BORRELIA CENTRUM ”),
disponibile în cadrul funcției, cât și de a selecta efectuarea programărilor,
după caz, conform informațiilor prezentate în cadrul Secțiunii Shop
Online; comanda și plata analizelor medicale selectate de către utilizator
se vor realiza conform Termenelor și Condițiilor prezentate mai jos.
I.2.
Analize medicale disponibile în
cadrul Funcției
de comandă
și
plată – analizele
medicale din cadrul portofoliului BORRELIA CENTRUM care pot fi adăugate
în Coșul
meu și plătite prin
intermediul Funcției
de comandă
și
plată din
cadrul site-ului, semnalizate în mod corespunzător la momentul
plasării comenzii. Nu toate analizele medicale incluse în portofoliul BORRELIA
CENTRUM sunt acoperite de Funcția
de comandă
și
plată, unele putând
fi comandate și plătite doar în recepțiile BORRELIA CENTRUM de pe teritoriul României.
I.3. Contract – acordul
de voințe dintre Titular (BORRELIA CENTRUM ) și Utilizator format
în condițiile prevăzute de prezentele Termene și
Condiții;
I.4. Termen
de executare a Contractului – termenul
de 30 de zile calendaristice înăuntrul căruia utilizatorul trebuie să se
prezinte în orice recepție BORRELIA CENTRUM sau într-una dintre recepțiile indicate în mod
expres pentru tipul de analize comandat în vederea efectuării analizelor
comandate prin utilizarea Funcției
de comandă
și
plată. Termenul
de executare a Contractului începe să curgă de la momentul
transmiterii către utilizator a mesajului de confirmare a plății.
I.5. Utilizatorul
Funcţiei
de comandă
şi
plată
de analize medicale în
cadrul Site-ului (”Utilizatorul”) –
persoana care utilizează funcția disponibilă în cadrul Site-ului pentru a
comanda și plăti online analize medicale din portofoliul BORRELIA CENTRUM ,
disponibile în cadrul Funcției
de comandă
și
plată.
II.1. Prin
utilizarea Funcției
de comandă
și
plată, utilizatorul site-ului poate
selecta, din portofoliul pus la dispoziție în cadrul Secțiunii „Servicii și
tarife”, una sau mai multe analize disponibile în cadrul Funcției
de comandă
și
plată pe care
dorește să le comande, prin adăugarea fiecărei analize selectate
în Coșul
meu cu ajutorul butonului
”Adăugă
în
Coșul
meu”/ pictograma
reprezentând Coșul de cumpărături dispus în dreptul fiecărei analize
disponibile în cadrul Funcției
de comandă
și
plată.
II.2. Toate
selecțiile realizate conform prevederilor art. II.1. de mai sus vor fi incluse
în Lista de analize ce va fi afișată utilizatorului prin
selectarea butonului reprezentând ”Coșul
de analize” dispus
în cadrul interfeței online. Lista de analize disponibilă în
cadrul Coșului de
analize va cuprinde informații
cu privire
la: denumirea analizei selectate, prețul aferent fiecărei analize practicat la
nivelul laboratoarelor BORRELIA CENTRUM la momentul plasării comenzii și prețul total
al comenzii exprimat în lei plasate.
Comenzile
plasate în mediul online pot face obiectul unor reduceri de preț, care vor fi
comunicate în mod corespunzător pe site. Odată cu
prezentarea Listei de analize, utilizatorul poate consulta
specificațiile anumitor analize prin accesarea link-ului URL disponibil în acest
sens.
Există
posibilitatea să fie comercializate pachete promoționale/ paneluri/ profiluir
care să conțină teste identice și că achiziționarea mai multor pachete cu
analize identice este decizia pacientului și că acesta înțelege și este de
acord cu achiziționarea lor.
II.3. În
vederea plasării comenzii cu privire la analizele selectate, Utilizatorului
i se vor solicita următoarele date: nume, prenume, cod numeric personal (CNP),
adresa de domiciul și adresă de e-mail. Pentru plasarea cu success a comenzii,
Utilizatorul are obligația să confirme ca acceptă prezentul
document, reprezentând Termenii și Condițiile de accesare a Funcției de comandă
din cadrul site-ului BORRELIA CENTRUM , precum și să confirme că a citit și a
înțeles Politica de confidențialitate.
II.4. Ulterior
introducerii datelor solicitate conform dispozițiilor art. II.3. de mai sus,
Utilizatorul va plasa comanda cu privire la analizele selectate din portofoliul
disponibil în cadrul Funcției
de comandă
și
plată prin
selectarea opțiunii ”Continuă
cu plata”.
II.5. Selectarea
opțiunii ”Continuă cu
plata” este urmată de
transmiterea către Utilizator a unei confirmări de comandă, prin e-mail.
Contractul dintre Titular și Utilizator se
încheie la momentul transmiterii confirmării comenzii prin e-mail de
către Titular, în
considerarea adresei de e-mail furnizată de către Utilizator anterior
plasării comenzii conform art. II.3. de mai sus.
II.6. Confirmarea
comenzii transmisă prin e-mail va cuprinde principalele elemente
ale Contractului încheiat
între Titular și Utilizator cu privire la
analizele selectate și comandate de către acesta din urmă, precum și un
exemplar în format electronic al acestor Termene și
Condiții de
utilizare
a Funcției
de Comandă
și
plată.
Totodată, e-mail-ul de confirmare a comenzii transmis de către Titular va
cuprinde mențiuni exprese cu privire la Termenul de executare a
Contractului de către Utilizator, precum și consecințele
nerespectării acestui termen.
II.7.
Ulterior plasării comenzii și primirii confirmării de comandă, Utilizatorul va
selecta opțiunea ”Plătește” afișată în cadrul
interfeței online pentru a efectua plata sumei de bani aferentă analizei/
analizelor selectate din portfoliul disponibil în cadrul Funcției
de comandă
și
plată. Opțiunea ”Plătește” se va activa în cadrul
interfeței online odată cu transmiterea către Utilizator a
e-mail-ului de confirmare conform dispozițiilor art. II.5 de mai sus, fără a
presupune ca Utilizatorul să părăsească interfața online.
II.8. Efectuarea
plății corespunzătoare analizei/ analizelor comandate se poate realiza în
cadrul site-ului prin utilizarea unui card bancar acceptat de
procesatorul de plăți mobilpay.ro: Visa, Mastercard, Discover, American
Express, JCB, Wright Express, Carte Blanche & Diner’s Club. (pentru mai
multe informatii puteți accesa site-ul: (https://www.mobilpay.ro/ro/faq-merchant/card).
Pentru finalizarea tranzacției în cadrul platformei online spre
care Utilizatorul este
redirecționat în vederea efectuării plății – către serviciul electronic al
procesatorului de plăți – https://secure.mobilpay.ro/ – Utilizatorul trebuie
să introducă toate datele necesare autorizării tranzacției, așa cum acestea
sunt solicitate în cadrul platformei procesatorului de plăți.
Ulterior, Utilizatorul va
trebui să completeze datele cu caracter personal solicitate de procesatorul de
plăți pentru facturare și din motive de securitate, precum: adresă, număr de
telefon, adresă de e-mail. Aceste date nu sunt prelucrate în nici un fel de
către Titular. Pentru mai multe detalii privind prelucrările de date
efectuate de către procesatorul de plăți vă rugăm să consultați Politica
de Confidențialitate a acestuia.
II.9. Procesarea
cu succes a plății – confirmată într-o primă etapă de procesatorul de plăți –
este urmată de transmiterea de către Titular a unui mesaj
electronic de confirmare a procesării plății către Utilizator, care
va conține numărul atribuit comenzii (acesta trebuie păstrat și prezentat
la recepția BORRELIA CENTRUM în vederea
efectuării analizei/ analizelor contractate de către Utilizator),
alte informații esențiale privind comanda, mențiuni exprese cu privire la Termenul
de executare a Contractului de către Utilizator, precum
și consecințele nerespectării acestui termen.
III. Rezoluțiunea
Contractului de către
Titular
III.1.
În ipoteza în care Utilizatorul nu respectă Termenul
de executare a Contractului, respectiv nu se prezintă în recepția BORRELIA
CENTRUM în vederea efectuării analizelor
comandate prin utilizarea Funcției
de comandă
și
plată în
termen de 30 de zile calendaristice de la momentul transmiterii către Utilizator a
mesajului de confirmare a plății, Contractul se consideră reziliat de drept,
fără a fi necesară îndeplinirea unor alte formalități de către Titular,
inclusiv fără punere în întârziere sau intervenția instanțelor de judecată sau
a altor organe jurisdicționale.
Ca
efect al rezilierii de drept, Titularul nu mai este tinut sa efectueze
analizele comandate prin utilizarea Funcției
de comandă
și
plată.
III.2. În
cazul prevăzut la art. III.1. de mai sus, rezilierea de drept operează la ora
23:59 a celei de-a 30-a zi calendaristică a Termenului de executare a
Contactului, Utilizatorul fiind de drept în întârziere prin simpla
împlinire a termenului stabilit pentru executarea obligației.
III.3. Prezenta
Secțiune reprezintă un Pact comisoriu pentru activarea căruia se impune o
neexecutare culpabilă, imputabilă din partea Utilizatorului.
III.4. În
cazul rezilierii de drept a Contractului prin activarea Pactului comisoriu,
suma plătită de către Utilizator la momentul utilizării Funcției
de comandă
și
plată
online va fi reținută
de către Titular și nu va fi restituită Utilizatorului decât
dacă acesta solicită restituirea în mod expres în termen de maximum 60 de zile
calendaristice de la data rezoluțiunii de drept menționată la punctul III.1.,
prezenta constituind clauză penală.
III.5.
În cazul în care Utilizatorul solicită restituirea sumei de
bani, conform articolului III.4. de mai sus, acesta va formula o cerere scrisa
care va conține cel puțin urmatoarele: numele, prenumele utilizatorului,
numărul de comandă. În acest sens, Utilizatorul va utiliza adresa de contact https://www.bcentrum.ro/contact.html.
III.
6. Urmare solicitarii prevazute
mai sus, Titularul
va rambursa Utilizatorului suma achitată pentru analizele comandate în termen
de cel mult 30 zile de la data solicitarii.
III. 7. Rezoluțiunea
în parte a Contractului și restituirea parțială a sumei achitate de către
Utilizator în cazul efectuării doar în parte a testelor din cadrul Pachetelor
de teste RT-PCR COVID-19
În
ipoteza în care Utilizatorul nu respectă condițiile în care a
achiziționate un pachet de teste RT-PCR COVID-19 de 2, 3, respectiv 4 teste,
respectiv decide să nu efectueze în termenul de la art. III. 1 de mai sus toate
testele din cadrul pachetului de teste în același timp pentru a beneficia de
reducerea acordată, Contractul se consideră reziliat de drept cu privire la
testele neefectuate, fără a fi necesară îndeplinirea unor alte formalități de
către Titular, inclusiv fără punere în întârziere sau intervenția
instanțelor de judecată sau a altor organe jurisdicționale, iar restituirea
sumelor aferente testelor neefectuate se va realiza conform celor de la art.
III.4 de mai sus, în următoarele condiții:
a.
În ceea ce privește pachetul de 2 teste ARN Viral SARS-CoV-2
Pachetul
conține 2 teste RT PCR COVID-19. Prețul total al pachetului de teste este de
370 de lei, respectiv 185 lei per test efectuat.
În
cazul în care doar unul dintre testele din cadrul pachetului de teste
achiziționat se va efectua, restituirea sumei pentru testul neefectuat se va
realiza pe baza unei cereri de rambursare care va cuprinde: (i) datele de
identificare ale persoanei care a achiziționat online pachetul de teste; (ii)
numărul comenzii online; (iii) datele de identificare ale persoanei care a
beneficiat de testare în baza comenzii prin care a fost achiziționat pachetul
de teste (iv) suma a cărei restituire se solicită.
b.
În ceea ce privește pachetul de 3 teste ARN Viral SARS-CoV-2
Pachetul
conține 3 teste RT PCR COVID-19. Prețul total al pachetului de 3 teste este de
510 de lei, respectiv 170 lei per test efectuat. Reducerea acordată este de
8,11% din prețul total al celor 3 teste, iar acordarea acesteia este
condiționată de efectuarea propiu-zisă a tuturor testelor din pachet în același
timp. Pentru înlăturarea oricărui dubiu, reducerea aplicată este condiționată
de efectuarea tuturor testelor din cadrul pachetului ales în același timp.
Astfel, în cazul în care se achiziționează un pachet de teste, iar numărul de
persoane care se prezintă pentru efectuarea testării este mai mic decât cel
pentru care s-a făcut programarea, reducerea, dacă este cazul, se va aplica în
raport de numărul de persoane care au efectuat testul, iar suma ce se va
restitui va fi reprezentată de diferența dintre pachetul achiziționat online și
pachetul înregistrat în centrul de recoltare (având valoarea stabilită în
raport de numărul de persoane care se prezintă pentru efectuarea testului –
ex.: 510 lei – contravaloare teste achiziționate online, 370 lei –
contravaloare înregistrată la efectuarea propriu-zisă a testelor, 140 lei –
sumă rambursată).
În
cazul în care doar o parte din testele din cadrul pachetului de teste au fost
efectuate, resituirea sumei pentru testul/ testele neefectuate se va realiza pe
baza unei cereri de rambursare care va cuprinde: (i) datele de identificare ale
persoanei care a achiziționat online pachetul de teste; (ii) numărul comenzii
online; (iii) componența grupului care a beneficiat de testare și care a
efectuat propriu-zis testarea în baza comenzii prin care a fost achiziționat
pachetul de teste și datele de identificare ale beneficiarilor testării și (iv)
numărul testelor pentru care se solicită restituirea.
c.
În ceea ce privește pachetul de 4 teste ARN Viral SARS-CoV-2
Pachetul
conține 4 teste RT PCR COVID-19. Prețul total al pachetului de 4 teste este de
665 de lei, respectiv 166.25 lei per test efectuat. Reducerea acordată este de
10,14% din prețul total al celor 4 teste, iar aplicarea acesteia este
condiționată de efectuarea propiu-zisă a tuturor testelor din pachet în același
timp. Pentru înlăturarea oricărui dubiu reducerea aplicată este condiționată de
efectuarea tuturor testelor din cadrul pachetului ales în același timp. Astfel,
în cazul în care se achiziționează online un pachet de teste, iar numărul de
persoane care se prezintă pentru efectuarea testării este mai mic decât cel
pentru care s-a făcut programarea, reducerea, dacă este cazul, se va acorda în
raport de numrăul de persoane care au efectuat testul, iar suma ce se va
restitui va fi reprezentată de diferenta dintre pachetul achiziționat online și
pachetul înregistrat în centrul de recoltare (având valoarea stabilită în
raport de numărul de persoane care se prezintă pentru efectuarea testului –
ex.: 665 lei – contravaloare teste achitate online, 510 lei – contravaloare
înregistrată la efectuarea propriu-zisă a testelor, 155 lei – sumă rambursată).
În
cazul în care doar o parte din testele din cadrul pachetului de teste au fost
efectuate, restituirea sumei pentru testul/ testele neefectuate se va realiza
pe baza unei cereri de rambursare care va cuprinde: (i) datele de identificare
ale persoanei care a achiziționat online pachetul de teste; (ii) numărul
comenzii online; (iii) componența grupului care a beneficiat de testare și care
a efectuat propriu-zis testarea în baza comenzii prin care a fost achiziționat
pachetul de teste și datele de identificare ale beneficiarilor testării și (iv)
numărul testelor pentru care se solicită restituirea.
IV. Dreptul
utilizatorului de a se retrage din Contract
IV.1. Utilizatorul are
dreptul de a se retrage din Contract, fără penalități și fără invocarea unui
motiv, în termen de 30 zile de la momentul primirii de către utilizator a mesajului
de confirmare a procesării plății, împreună cu informații esențiale privind
comanda de analize efectuate prin utilizarea Funcției
de comandă
și
plată. Acest
drept poate fi exercitat numai in cazul neefectuării analizelor comandate prin
utilizarea Funcției
de comandă
și
plată.
IV.2. Pentru
a își exercita dreptul de retragere, Utilizatorul va transmite
în atenția Titularului, anterior expirării termenului de 30 zile
referit la punctul IV.1. mai sus, o declarație neechivocă cu privire la
exercitarea dreptului de retragere care va conține cel puțin numele, prenumele
utilizatorului, numărul de comandă. În acest sens, Utilizatorul va utiliza
adresa de contact https://www.bcentrum.ro/contact.html.
IV.3. Urmare
a exercitării dreptului de retragere de către utilizator, Titularul va
rambursa Utilizatorului suma achitată pentru analizele
comandate în termen de cel mult 30 zile de la data la care declarația
neechivocă a utilizatorului de exercitare a dreptului de retragere a fost
comunicată în atenția sa.
V. Forța
majoră
V.1. Toate
evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv
de suspendare si stingere a obligațiilor ce incumbă Titularului în
baza Contractului încheiat cu utilizatorul cu privire la analizele comandate de
acesta din urmă în cadrul site-ului prin
utilizarea Funcției
de comandă
și
plată.
V.2.
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor
sale decurgând din aceste Termene și Condiții de utilizare a Funcției
de comandă
și
plată, dacă o
astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este
datorată unui eveniment de forță majoră. Forţa majoră este orice eveniment
extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil.
V.3.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui,
respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice
celeilalte părți anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde
celeilalte alte daune-interese.
VI.
Reclamații
și
litigii
Aceste
Termene și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor
dispute, Utilizatorul va putea sa depună reclamații către contact@bcentrum.ro prin
completarea și transmiterea formularului de contact disponibil la https://www.bcentrum.ro/contact.html,
pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a
ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de
instanțele judecătorești competente din România.
VII.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Prelucrarea
tuturor datelor furnizate de dumneavoastră în vederea prestării serviciului
Plata Online, se realizează în conformitate cu Politica de Confidențialitate
disponibilă la: https://www.bcentrum/politica-confident.html
Prin
UTILIZAREA FUNCȚIEI
DE PLASEAZĂ
COMANDA ȘI
PLATĂ vă
exprimați în mod expres acordul cu privire la următoarele prevederi ale acestor
TERMENE ȘI CONDIȚII: ”DEFINIȚII”, ”MECANISMUL FUNCȚIEI DE COMANDĂ ȘI PLATĂ”,
”REZOLUȚIUNEA CONTRACTULUI DE CĂTRE TITULAR”, INCLUSIV ART. III.4 INSTITUIND O
CLAUZĂ PENALĂ, ”DREPTUL UTILIZATORULUI DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT”, ”FORȚA
MAJORĂ”, ”RECLAMAȚII ȘI LITIGII”.